РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416170<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Анісімов А. Ю. 
Особливості менеджменту зовнішнього незалежного оцінювання на регіональному рівні / А. Ю. Анісімов, Н. Д. Ремез // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості організації управління процесом проведення зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на регіональному рівні, розглянуто загальні та специфічні функції менеджменту ЗНО сформованими численними тимчасовими колективами у створених на базі навчальних закладів пунктах тестування. Окреслено основні завдання підготовки педагогічних працівників до оцінювання навчальних досягнень учнів: розвиток мотивації до якісного оцінювання навчальних досягнень учнів; формування усвідомленого ставлення до участі в адмініструванні ЗНО навчальних досягнень; розуміння сутності базових понять, зокрема: тест, процедура оцінювання, об'єкт оцінювання, метод, зміст, інструментарій тощо; вивчення та запам'ятовування основних компонентів технологічного циклу тестування. Наведено схему управління процесом ЗНО на регіональному рівні (на прикладі організації ЗНО в Одеському РЦОЯО). Підсумовано, що управління процесом проведення ЗНО навчальних досягнень випускників ЗНЗ на регіональному рівні виконує як загальні функції, властиві управлінню освітньою сферою, так і специфічні функції менеджменту зовнішнього оцінювання.

Освещены особенности организации управления процессом проведения внешнего независимого оценивания (ВНО) на региональном уровне, рассмотрены общие и специфические функции менеджмента ВНО сложившимися многочисленными временными коллективами в созданных на базе учебных заведений пунктах тестирования. Очерчены основные задания при подготовке педагогов к оцениванию учебных достижений учащихся: развитие мотивации к качественной оценке знаний учащихся, формирование осознанного отношения к участию в администрировании ВНО учебных достижений; понимание сущности базовых понятий, в частности: тест, процедура оценки, объект оценки, метод, содержание, инструментарий и т. д.; изучение и запоминание основных компонентов технологического цикла тестирования. Приведена схема управления процессом ВНО на региональном уровне (на примере организации ВНО в Одесском РЦОКО). Подытожено, что управление процессом проведения ВНО учебных достижений выпускников общеобразовательных учебных заведений на региональном уровне выполняет как общие функции, присущие управлению образовательной сферой, так и специфические функции менеджмента внешнего оценивания.

At the article are given characteristics of independent testing management at the regional level, analyzed general and specific functions of independent testing management and given guidelines concerning teachers' training for academic achievements independent testing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського