Бабінець Г. М. Гендерне виховання / Г. М. Бабінець, Р. І. Шиналь // Наша шк.. - 2011. - № 6. - С. 47-50. - укp.У контексті гуманізації системи освіти України актуалізовано необхідність урахування психологічної категорії гендеру як складової особистісного підходу до організації навчання й виховання дітей. Визначено завдання гендерного виховання як процесу формування соціально організованих відносин між людьми різних статей. Наведено фрагменти уроків української літератури в X класі та української мови у VIII класі, під час яких учням надається інформація з гендерних питань, висвітлюється зміст понять "гендер", "гендерна рівність", "гендерна рівноправність", "гендерна поведінка". В контексте гуманизации системы образования Украины актуализирована необходимость учета психологической категории гендера как составляющей личностного подхода к организации обучения и воспитания детей. Определены задачи гендерного воспитания как процесса формирования социально организованных отношений между людьми разного пола. Приведены фрагменты уроков украинской литературы в X классе и украинского языка в VIII классе, во время которых ученикам предоставляется информация по гендерным вопросам, освещается содержание понятий "гендер", "гендерное равенство", "гендерное равноправие", "гендерное поведение". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ш5(4УКР) р20 + Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|