РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416220<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронова С. В. 
Структура готовності менеджерів освіти до роботи з громадськими організаціями / С. В. Воронова // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "готовність менеджера освіти до роботи з громадськими організаціями", її специфічні атрибути: професійні вміння й навички, індивідуальний стиль їх реалізації, практико-орієнтований досвід діяльності, рефлексія діяльності. Акцентовано увагу на тому, що робота з громадськими організаціями повинна базуватись на системі наступних принципів: соціальна спрямованість плану роботи, гуманізація управління, системність планування, перспективність, демократизація, динамічність, конкретність планування, контроль. Визначено й охарактеризовано структурні компоненти досліджуваної готовності: мотиваційний критерій, когнітивний, процесуально-діяльнісний та відповідні їм показники. Підкреслено тезу, що використання потенціалу проектних технологій керівниками освітніх закладів є основою модернізації всіх сторін життя школи, зокрема застосування фандрайзингової та волонтерської діяльності.

Раскрыты содержание понятия "готовность менеджера образования к работе с общественными организациями", его специфические атрибуты: профессиональные умения и навыки, индивидуальный стиль их реализации, практико-ориентированный опыт деятельности, рефлексия деятельности. Акцентировано внимание на том, что работа с общественными организациями должна базироваться на системе следующих принципов: социальная направленность плана работы, гуманизация управления, системность планирования, перспективность, демократизация, динамичность, конкретность планирования, контроль. Определены и охарактеризованы структурные компоненты исследуемой готовности: мотивационный критерий, когнитивный, процессуально-деятельностный и соответствующие им показатели. Подчеркнут тезис о том, что использование потенциала проектных технологий руководителями образовательных учреждений является основой модернизации всех сторон жизни школы, в частности применение фандрайзинговой и волонтерской деятельности.

the structure of the educational willingness of managers to work with public organizations is described in the article. The criteria of willingness are defined: motivational, cognitive, protsesualyti-activity. Indicators of these criteria are disclosed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.53 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського