Воронова С. В. Структура готовності менеджерів освіти до роботи з громадськими організаціями / С. В. Воронова // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розкрито зміст поняття "готовність менеджера освіти до роботи з громадськими організаціями", її специфічні атрибути: професійні вміння й навички, індивідуальний стиль їх реалізації, практико-орієнтований досвід діяльності, рефлексія діяльності. Акцентовано увагу на тому, що робота з громадськими організаціями повинна базуватись на системі наступних принципів: соціальна спрямованість плану роботи, гуманізація управління, системність планування, перспективність, демократизація, динамічність, конкретність планування, контроль. Визначено й охарактеризовано структурні компоненти досліджуваної готовності: мотиваційний критерій, когнітивний, процесуально-діяльнісний та відповідні їм показники. Підкреслено тезу, що використання потенціалу проектних технологій керівниками освітніх закладів є основою модернізації всіх сторін життя школи, зокрема застосування фандрайзингової та волонтерської діяльності. Раскрыты содержание понятия "готовность менеджера образования к работе с общественными организациями", его специфические атрибуты: профессиональные умения и навыки, индивидуальный стиль их реализации, практико-ориентированный опыт деятельности, рефлексия деятельности. Акцентировано внимание на том, что работа с общественными организациями должна базироваться на системе следующих принципов: социальная направленность плана работы, гуманизация управления, системность планирования, перспективность, демократизация, динамичность, конкретность планирования, контроль. Определены и охарактеризованы структурные компоненты исследуемой готовности: мотивационный критерий, когнитивный, процессуально-деятельностный и соответствующие им показатели. Подчеркнут тезис о том, что использование потенциала проектных технологий руководителями образовательных учреждений является основой модернизации всех сторон жизни школы, в частности применение фандрайзинговой и волонтерской деятельности. the structure of the educational willingness of managers to work with public organizations is described in the article. The criteria of willingness are defined: motivational, cognitive, protsesualyti-activity. Indicators of these criteria are disclosed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.53 + Ч311.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|