РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416222<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сотніков В. С. 
Система взаємодії вищих і загальноосвітніх навчальних закладів в процесі ЗНО / В. С. Сотніков // Наша шк.. - 2012. - № 3. - С. 44-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто зовнішнє незалежне оцінювання як цілісну систему з позицій системного підходу. Окреслено напрямки взаємодії ВНЗ і середньої школи, зокрема профорієнтаційна робота підприємств для популяризації інженерних спеціальностей серед школярів і співпраця з ВНЗ; підготовка учнів до складання ЗНО. Обгрунтовано необхідність і доцільність запровадження тестів на здібності. Констатовано, що введення такого тесту в Україні обумовлено як економічними, так і соціальними причинами, а саме: виявлення інтелектуальної молоді, що в силу матеріальних статків батьків, залишається на низькому соціальному рівні, подібна ситуація є " шляхом до руйнації нації і держави). Аргументовано переваги даного типу тестів для оптимізації якості конкурсного відбору до ВНЗ.

Рассмотрено внешнее независимое оценивание как целостная система с позиций системного подхода. Определены направления взаимодействия ВУЗ и школ, в частности профориентационная работа предприятий для популяризации инженерных специальностей среди школьников и сотрудничество с ВУЗ, подготовка учащихся к сдаче ВНО. Подчеркнута необходимость и целесообразность введения тестов на определение способности. Констатировано, что введение данного теста в Украине обусловлено как экономическими, так и социальными причинами, а именно: выявление интеллектуальной молодежи, в силу материального достатка родителей, остающейся на низком социальном уровне. Отмечено, что подобная ситуация является "путем к разрушению нации и государства. Аргументированы преимущества данного типа тестов для оптимизации качества конкурсного отбора в ВУЗ.

The features of the structure and functioning of the external evaluation from the perspective of system analysis. From this perspective, evaluates the interaction between higher and secondary schools. The necessity and feasibility of introducing testsabilities (TZNK), in particular, will raise the level of cooperation between universities and secondary schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського