РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кулик І. О. 
Періодизація висвітлення творчої спадщини Г. Сковороди в педагогічній історіографії / І. О. Кулик // Наша шк.. - 2011. - № 5. - С. 16-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему висвітлення творчої спадщини Г. Сковороди в педагогічній історіографії. Визначено систему критеріїв періодизації, основою яких є культурно-антропологічний, цивілізаційний, конструктивно-генетичний методи тощо. Виокремлено й обгрунтовано етапи розгортання наукових знань про творчу спадщину Г. С. Сковороди: характерними ознаками першого періоду є критичне осмислення творчої спадщини мислителя; другий етап - інтерпретація творчого доробку на фоні русифікації, репресій, тоталітарного режиму, дослідження дидактичних принципів і напрямів НВП; третій - застосування партійно-класового підходу до методолого-теоретичних проблем освіти у працях філософа; особливістю четвертого етапу є перехід до високотехнологічного інформаційного суспільства, пріоритетна роль освіти науки й освіти в розбудові української держави, інтеграція у світовий освітній простір.

Рассмотрена проблема освещения творческого наследия Г. Сковороды в педагогической историографии. Определена система критериев периодизации, основой которых является культурно-антропологический, цивилизационный, конструктивно-генетический методы. Выделены этапы изучения творческого наследия Г. С. Сковороды: характерными признаками первого периода является критическое осмысление творческого наследия мыслителя; второй этап - интерпретация творчества Г. С. Сковороды на фоне русификации, репрессий, тоталитарного режима, особенностью этого этапа является исследование дидактических принципов и направлений НВП; третий - применение партийно-классового подхода к теоретическим проблемам образования в трудах философа; особенностью четвертого этапа является переход к высокотехнологичному информационному обществу, приоритетная роль образования науки и образования в развитии украинского государства, интеграция в мировое образовательное пространство.

The interpretative ideas of scientists about Hrihoriy SkovorodaТs works are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського