Гусева А. В. Діти з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю: проблеми діагностування і тактика корекційної роботи / А. В. Гусева // Наша шк.. - 2011. - № 5. - С. 24-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Уточнено змістову компоненту поняття "гіперактивні діти". Виокремлено критерії (A, B, C, D) класифікації DSM-IV (1994), покладені в основу клінічних проявів синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю. Особливу увагу приділено ролі психолога для діагностики особливостей поведінки дитини та проведення корекційно-розвивальної роботи. Наведено рекомендації батькам дітей з синдромом дефіциту уваги та вчителям щодо роботи з дітьми даної категорії. Зауважено, що немає ніяких гарантій відносно подальшого формування і розвитку таких дітей, існування поведінкових проблем і у підлітковому віці. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю948.43-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|