Листопад Н. Л. Інноваційні технології навчання як чинник інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. Л. Листопад // Наша шк.. - 2012. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто теоретичні аспекти визначення феномена "інновація", "інноваційні педагогічні технології". Висвітлено системний підхід, особливістю якого є спрямовленість навчально-виховного процесу; технологічний підхід - дидактичний аспект; проективний підхід - технологізація навчання. Узагальнено етапи розробки дидактичної технології. Проаналізовано атрибути інноваційних технологій, зокрема: новизна, демократизм міжособистісних стосунків, діалогізм педагогічної взаємодії, альтруїзм внутрішньогрупових стосунків, самоорганізація процесу пізнавальної діяльності, самоврядування в навчанні, самоконтроль і самооцінка результатів. Рассмотрены теоретические аспекты определения категорий "инновация", "инновационные педагогические технологии". Освещен системный подход, особенностью которого является направленность на учебно-воспитательный процесс, технологический подход - дидактический аспект; проективный подход - технологизация обучения. Обобщены этапы разработки дидактической технологии. Проанализированы атрибуты инновационных технологий, в частности: новизна, демократизм межличностных отношений, диалогизм педагогического взаимодействия, альтруизм внутригрупповых отношений, самоорганизация процесса познавательной деятельности, самоуправления в обучении, самоконтроль и самооценка результатов. The determination of concepts "innovation", "innovative pedagogical technologies" is given in the article. The basic requirements which innovative teachingТs technology must answer are exposed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|