Трунова В. А. Обучение письму леворуких детей (советы учителю) / В. А. Трунова, Л. Ю. Поберезкина // Наша шк.. - 2012. - № 2. - С. 36-39. - Библиогр.: 7 назв. - рус.Рассмотрены особенности обучения леворуких детей. Сделан компаративный анализ понятий "леворукость" и "левша", принципиальным отличием которых является структурно-функциональная ассиметрия мозга на всех уровнях организации функций - в первом случае и частичная ассиметрия - во втором. Приведены практические советы для учителей, которые помогут в организации учебного процесса и понимания особенностей обучения левшей и леворуких детей. Кроме того, предложен тест для количественной оценки право-, леворуких детей и амбидекстров. Розглянуто особливості навчання ліворуких дітей. Зроблено компаративний аналіз понять "ліворукість" і "лівша", головною принциповою відмінністю яких є структурно-функціональна асиметрія мозку на всіх рівнях організації функцій - в першому випадку та часткова асиметрія - в іншому випадку. Наведено практичні поради для вчителів, які допоможуть в організації навчального процесу та розуміння особливостей навчання лівшів і ліворуких дітей. Крім того, розроблено тест для кількісної оцінки праворуких дітей, ліворуких і амбідекстрів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-911.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|