Романенко Н. А. Громадсько-активна школа як засіб управління якістю освіти / Н. А. Романенко // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 45-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.На прикладі моделі Одеського НВК № 13 "Загальноосвітня школа I - III ступенів - гімназія" розглянуто систему виховної роботи освітнього закладу як моделі громадсько активної школи. Охарактеризовано структурні компоненти цієї системи, які реалізуються через проектну діяльність всіх учасників НВП, зокрема: демократичне управління, партнерство, волонтерство, самоврядування, співпраця з бізнес-структурами, громадськими організаціями, батьківською громадою. Підкреслено актуальність роботи цієї інноваційної моделі для створення сприятливого й ефективного середовища для соціалізації шкільної молоді. На примере модели Одесского УВК № 13 "Общеобразовательная школа I - III ступеней - гимназия" рассмотрена система воспитательной работы образовательного учреждения как модели общественно активной школы. Охарактеризованы структурные компоненты этой системы, которые реализуются через проектную деятельность всех участников УВП, в частности: демократическое управление, партнерство, волонтерство, самоуправление, сотрудничество с бизнес-структурами, общественными организациями, родителями. Подчеркнута актуальность работы этой инновационной модели для создания благоприятной и эффективной среды для социализации школьной молодежи. In the article the system of work of education al establishment as models is considered publicly active school. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ОДЕ-2О)714.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|