Бистрова Ю. О. Вибір стратегії поведінки в конфлікті підлітками з порушенням інтелектуального розвитку / Ю. О. Бистрова // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 23-27. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто різноманітність способів реагування підлітків з інтелектуальною недостатністю під час конфліктної ситуації. За результатами проведеного дослідження констатовано, що немає достовірних кількісних відмінностей у способах реагування на конфліктну ситуацію: у віковому аспекті в розумово відсталих підлітків; в порівнянні груп підлітків, які навчаються у загальноосвітній і допоміжній школах. Із застосуванням методики (тесту) американського психолога К. Томаса проаналізовано стратегії поведінки, яким підлітки надають перевагу - суперництво, пристосування, уникнення. Акцентовано на стратегіях компромісу та співробітництва. Звернено увагу на гендерні відмінності поведінки у конфліктній ситуації. Відповіді за тестом К. Томаса звірено з протоколами спостережень за поведінкою підлітків. Наведено результати, одержані за допомогою схеми, заснованої на принципах критичної або фрустраційної ситуації та проективної методики С. Розенцвейга. Обгрунтовано висновок про вибір способу поведінки розумово відсталими підлітками як про результат їх соціалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3 + Ю983.620.2 + Ю948.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|