Таранченко О. М. Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми навчання дітей зі зниженим слухом / О. М. Таранченко // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Розкрито стан вивчення вітчизняними науковцями розвитку сурдопедагогічної теорії і практики в Україні. Досліджено генезис ідей щодо спеціального навчання дітей зі зниженим слухом. Простежено етапи становлення системи навчання дітей як складової спеціальної освіти осіб з порушеннями психофізичного розвитку. Акцентовано увагу на розвитку ідей та їх практичній реалізації в Україні упродовж ХІХ - ХХ ст.
Шифр НБУВ: Ж15708Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"