Ардобацька К. І. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики / К. І. Ардобацька // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 16-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Наголошено на важливості завдання школи - соціалізації та інтеграції розумово відсталих дітей у суспільство. Визначено умову реалізації цього завдання. Обгрунтовано необхідність прийняття нової програми з математики. Відзначено її скориговані положення. Окреслено шляхи реалізації корекційно-розвивальної мети в допоміжній школі (підготовчий - І клас) у процесі роботи над першим десятком. Акцентовано на пропедевтичному періоді: вивченні кольорів, формуванні кількісних уявлень. Показано особливості вивчення нумерації. Обговорено проблеми розвитку уваги учнів на уроках математики та формування у дітей необхідності самоконтролю виконаної роботи.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"