Бондар Є. О. Зміст і структура прогностичних умінь сурдопедагога / Є. О. Бондар // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розкрито дефініцію "прогностичні вміння педагога". Уточнено класифікацію змісту прогностичних вмінь за напрямами: прогнозування розвитку особистості глухого учня молодшого шкільного віку, прогнозування педагогічних ситуацій та іншими. Підкреслено залежність змісту прогностичних умінь сурдопедагога від змісту його педагогічної діяльності. Розглянуто практичну доцільність прогнозування. Виділено в конструктивно-прогностичному компоненті прогностичної діяльності вчителя вміння планувати роботу, складати програми і розробляти проекти. Визначено структурні компоненти прогностичної діяльності: діагностично-прогностичний, орієнтаційно-прогностичний та інші. Зроблено висновок, що комплексне інтегративне прогностичне вміння сурдопедагога формується у процесі прогностичної діяльності. Розроблено структуру інтегративного прогностичного вміння сурдопедагога початкових класів, в основі якої інтеграція діагностичних, прогностичних та управлінських показників. За результатами дослідження представлено матрицю рангів впливу складових загального інтегративного прогностичного вміння в оцінці експертів. Побудовано гістограму результативного впливу складових інтегративного прогностичного вміння на виконання прогностичної педагогічної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|