Мерсіянова Г. М. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів / Г. М. Мерсіянова // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 22-26. - укp.Розкрито зміст індивідуального підходу як важливого принципу дидактики, зокрема, у роботі з дітьми з особливими потребами. Розглянуто стан вивчення у психолого-педагогічний літературі проблеми індивідуального підходу до виховання розумово відсталих дітей. Підкреслено, що організація диференційованого навчання в допоміжних школах України є одним зі шляхів реалізації індивідуального підходу, який передбачає, зокрема, створення окремих класів для учнів з більшими і меншими пізнавальними можливостями. Проаналізовано сім показників, відібраних І.Єременко та В.Туринською для характеристики розвитку пізнавальних здібностей учнів. Вказано показники, які необхідно враховувати у процесі здійснення індивідуального підходу: темп праці учня, розуміння і сприймання, самостійність і активність тощо. Охарактеризовано чотири групи дітей за ознаками успішного опанування знаннями та трудовими операціями на уроках праці. Акцентовано увагу на обов'язковості врахування педагогом на уроках трудового навчання проявів наявних у молодших школярів порушень рухової сфери, просторового орієнтування та працездатності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|