Гаврилова Н. С. Інтегральна характеристика труднощів засвоєння математичних знань, умінь і навичок учнями з ПМР / Н. С. Гаврилова // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 15-19. - укp.Розкрито види знань, якими опановують учні з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР): вербальний матеріал, символи та схеми, математичні поняття, програми виконання операцій та дій. Проаналізовано процеси, функції та операції пізнавальної діяльності засвоєння математичного матеріалу та згруповано їх за гностико-праксичними, мнестичними, інтелектуальними рівнями. Здійснено дослідження з метою визначення найбільш сформованих ланок в структурі пізнавальної діяльності учнів, які необхідно враховувати в процесі формування математичних знань і вмінь. Розроблено комплекс нейропсихологічних завдань. Розкрито методики дослідження, зокрема структуру завдань діагностичної методики. За результатами дослідження визначено рівень та особливості розвитку процесів пізнавальної діяльності у школярів з ПМР. Виділено три групи логопатів з різним станом сформованості гнозису, праксису, пам'яті та мислення. У пізнавальній діяльності учнів кожної групи окреслено характерні особливості зв'язків і взаємозалежності між окремими процесами, функціями та операціями пізнавальної діяльності, а також їх властивостями. З'ясовано причини труднощів засвоєння математики, зокрема, пов'язаних з недорозвитком у школярів з ПМР мнестичних і гностико-праксичних процесів і функцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 + В1р21-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|