Миронова С. П. Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога / С. П. Миронова // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 3-6. - укp.Акцентовано увагу на професійній діяльності корекційного педагога. Підкреслено зв'язок виконання професійних завдань з посадовими обов'язками педагога. Визначено види діяльності педагога-дефектолога в контексті його компетенції. Обгрунтовано доцільність фаху "корекційний педагог". Охарактеризовано компоненти структури педагогічної діяльності корекційного педагога: суб'єкт, об'єкт, мету, дії, засоби, продукт. Виокремлено види фахової діяльності корекційного педагога: навчальну, виховну, корекційну, методичну роботу тощо. Розглянуто професійні функції педагога (за змістом, відповідними знаннями та вміннями фахівця): діагностичну, орієнтаційно-прогностичну, конструктивно-проектувальну, корекційну, організаційну, інформаційно-пояснювальну, комунікативно-стимулювальну, аналітико-оцінювальну, дослідницько-творчу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.421
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|