РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416331<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Миронова С. П. 
Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога / С. П. Миронова // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 3-6. - укp.

Акцентовано увагу на професійній діяльності корекційного педагога. Підкреслено зв'язок виконання професійних завдань з посадовими обов'язками педагога. Визначено види діяльності педагога-дефектолога в контексті його компетенції. Обгрунтовано доцільність фаху "корекційний педагог". Охарактеризовано компоненти структури педагогічної діяльності корекційного педагога: суб'єкт, об'єкт, мету, дії, засоби, продукт. Виокремлено види фахової діяльності корекційного педагога: навчальну, виховну, корекційну, методичну роботу тощо. Розглянуто професійні функції педагога (за змістом, відповідними знаннями та вміннями фахівця): діагностичну, орієнтаційно-прогностичну, конструктивно-проектувальну, корекційну, організаційну, інформаційно-пояснювальну, комунікативно-стимулювальну, аналітико-оцінювальну, дослідницько-творчу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.421

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського