Жук В. В. Навчання мови і мовлення дітей з порушеннями слуху за новими програмами / В. В. Жук // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розкрито підходи, покладені в основу нової програми з української мови для дітей з порушеннями слуху, зокрема, здійснення навчання на міжпредметному рівні, підпорядкування засвоєння мовних закономірностей мовленнєвому розвиткові дітей. Обгрунтовано відмову від усталеного терміна "читання з губ" і введення терміна "сприймання і розуміння усного мовлення". Акцентовано увагу на інтонаційному оформленні мовлення, особливо в початкових класах. Аргументовано думку щодо формування діалогічного мовлення та мотиваційного компонента мовленнєвої діяльності в діалозі. Підкреслено переваги, які одержує вчитель у випадку відмови від тематичного принципу побудови програм. Запропоновано типи мовленнєвих конструкцій, які мають засвоїти діти. Визначено мету методичного прийому - словникову роботу. Розглянуто способи пояснення значень слів: малюнковий, перекладний, тлумачення. Конкретизовано спосіб описового тлумачення та спосіб тлумачення через перелік. Висвітлено засоби перевірки ефективності засвоєння дитиною значення слів: добір малюнків, драматизацію, інсценування тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.2 + Ш141.4-917
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|