Диль-Костіна Н. М. Особливості логопедичної роботи з усунення дизартричних порушень / Н. М. Диль-Костіна // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 27-28. - укp.mАкцентовано увагу на умовах, які визначають послідовність і систему корекційно-логопедичної роботи з дітьми з дизартрією: врахування взаємодії мовленнєвих, рухових і психічних порушень у динаміці розвитку дитини, поєднання логопедичної роботи з медичними заходами тощо. Визначено основну мету та завдання логопедичної роботи з такими дітьми. Рекомендовано план дій логопеда після встановлення діагнозу дитині, зокрема, складання для кожної дитини індивідуальної комплексної програми, яка включає конкретні корекційно-логопедичні задачі на найближчий час і перспективний план роботи. Запропоновано орієнтовний перспективний план роботи для учня початкової школи з діагнозом: стерта форма псевдобульбарної дизартрії, фонетичний дефект. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.921
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|