Миронова С. Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку / С. Миронова // Дефектологія. - 2006. - № 4. - С. 27-30. - укp.Охарактеризовано особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку. Висвітлено принципи, на яких будується робота із зазначеними родинами. Представлено структурні компоненти професійної діяльності корекційного педагога в умовах психолого-медико-педагогічної консультації. Для здійснення діагностичної діяльності у процесі вивчення конкретної родини, що виховує дитину з порушеннями розвитку, запропоновано методи вивчення документів, спостереження, бесіда з батьками, анкетування та опитування. На конкретних прикладах обгрунтовано, що від правильної роботи з сім'єю значною мірою залежить успішність корекційно-педагогічної роботи з дитиною. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч491.08
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|