Таранченко О. Особливості реалізації змісту освіти дітей з порушеннями слуху / О. Таранченко, С. Литовченко // Дефектологія. - 2008. - № 1. - С. 52-56. - укp.Висвітлено матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару "особливості реалізації змісту освіти дітей з порушенням слуху", який відбувся 23 - 24 жовтня 2007 р. на базі Підкамінської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - III ступенів для дітей зі зниженим слухом (Бродівський район, Львівська область). Розглянуто діяльність школи-інтернату як експериментального педагогічного майданчика Інституту спеціальної педагогіки АПН України з питання поглибленого професійного навчання дітей з порушенням слуху та науковий доробок лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України з питання змісту корекційної освіти, що має вирішальне значення для забезпечення повноцінної інтеграції учнів спеціальної школи в суспільство. Розглянуто питання організації ранньої педагогічної допомоги дітям з порушеннями слуху, розширення мережі навчально-реабілітаційних закладів різних типів, які надають корекційну допомогу дошкільнятам та їх родинам, а також щодо браку підручників, технічних засобів. Наведено резолюцію науково-практичного семінару та пропозиції стосовно вирішення проблеми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я431(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|