РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Круглик О. П. 
Педагогічні умови розуміння художніх оповідань учнями з вадами слуху / О. П. Круглик // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 52-56. - укp.

Вивчено фактори впливу на вміння учнів V - VІІ класів з вадами слуху розуміти художнє оповідання. За результатами аналізу наукових праць встановлено вихідні теоретичні позиції проведеного констатуючого експерименту. Визначено критеріальні показники, за якими можна отримати достовірні результати. Представлено результати дослідження, здійсненого за авторською методикою діагностування розуміння художнього оповідання. Розглянуто критерії розуміння тексту: відтворення тексту за образними компонентами; за функціями образних компонентів та логікою розвитку подій; встановлення діалогічної взаємодії учня, як читача, з текстом. Розкрито рівні розуміння художнього оповідання: елементно цілісний неадекватний; основний цілісний неадекватний; фрагментарно цілісний неадекватний тощо. Виокремлено поверховий (змістово-пізнавальний), поверхово основний глибинний та глибинний (емоційно-смисловий) рівні розуміння структури текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221 + Ш141.4-917.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського