Андрющенко Н. П. Поєднання гри та навчання на уроках української мови в 1 класі спеціальної школи / Н. П. Андрющенко // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 41-42. - укp.Розкрито проблеми мовного розвитку учнів спеціальної школи. Розглянуто роль дидактичної гри у процесі коригування розвитку дітей. Визначено умови використання ігор на уроках української мови: ігрове завдання має за змістом збігатися з навчальним; зміст гри має бути посильним для дитини та інші. Наведено приклади застосування ігор, зокрема "Відгадай за звуком" та "Хто говорить ?". Виділено елементи, присутність хоча б одного з яких у навчальній діяльності, дає підстави характеризувати її як гру: очікування несподіванки, елементи загадки, руху та змагання. Наголошено, що дидактичною гра є за умови нерозривного зв'язку пізнавального елементу і елементу зацікавленності. Названо психологічні механізми забезпечення засвоєння навчального матеріалу: внутрішню мотивацію діяльності; розкутість пізнавальних дій учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Ш143.21-221
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|