Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416406<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романенко О. В. Психофізіологічні аспекти готовності дітей із церебральним паралічем до шкільного навчання / О. В. Романенко // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 33-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Звернено увагу на складність вирішення проблеми підготовки до школи дітей з церебральним паралічем, обумовлену мультифакторною структурою дефекту. Висвітлено погляди сучасної психологічної науки на показники готовності дитини до навчання, зокрема, на компонент розумової зрілості. Визначено роль біологічних причин у готовності до навчання та зорової й вестибуляторної аналізаторних систем. Виокремлено і розкрито особливості трьох ланок психологічної готовності до навчання дитини з церебральним паралічем: рівень розвитку пізнавальних процесів; вміння дитини довільно керувати собою; достатній рівень мотивації - спонукальної сили до оволодіння знаннями. Важливими напрямами сучасної спеціальної психології названо посилення її прикладного характеру та подальшу "психологізацію" педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Ю984.030.1-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|