Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя / Г. М. Мерсіянова // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 2-4. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.
Названо принципи, які визначають зміст трудового навчання молодших школярів. Розкрито напрями досягнення освітньої та корекційної цілей трудового навчання. Наголошено на специфіці побудови навчальної програми: у вигляді таблиці; за лінійним і концентричним принципами. Акцентовано на передбаченні змістом програми систематичного повторення теоретичного і практичного матеріалу. Докладно представлено три складові програми: зміст навчального матеріалу; навчальні досягнення; спрямованість корекційно-розвивальної роботи. Їх особливості конкретизовано на прикладі розділу "Робота з глиною та пластиліном" (І клас). Доповнено прикладами формулювання освітньої і корекційної мети кількох уроків за розділом.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"