Скрипник Т. В. Структура та підгрунтя методики музичної терапії для дітей з аутизмом / Т. В. Скрипник // Дефектологія. - 2007. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Охарактеризовано музичну терапію як психотерапевтичний напрям впливу на психологічний стан людини. Досліджено чинники, які обумовлюють застосування музичної терапії для дітей з синдромом раннього дитячого аутизму (РДА). Розкрито методи музикотерапії за критерієм переважної лікувальної дії. Розроблено методику музичної терапії для дітей з аутизмом. Розглянуто принципи побудови музичних занять: психічної екології, поступового ускладнення матеріалу тощо. Надано рекомендації щодо організації і проведення кожного структурного компонента занять: привітання як ритуалу, регуляційних вправ, корекційно-розвивальних вправ (головного блоку завдань), прощання як ритуалу. Деталізовано поетапне проведення головного блоку завдань. Акцентовано увагу на обов'язковій складовій музичної терапії - музичних здібностях педагога та його емоційному стані. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.4-82
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|