Золотоверх В. В. Удосконалення змісту освіти розумово відсталих дітей на основі аналізу попереднього досвіду навчання / В. В. Золотоверх // Дефектологія. - 2007. - № 3. - С. 54-56. - укp.Проаналізовано результати дослідження, проведеного лабораторією олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України за напрямом "Науково-методичне забезпечення реалізації змісту початкової освіти дітей з порушеннями інтелекту" на період 2005 - 2008 рр. Науково обгрунтовано основні принципи організації їх навчання. Розроблено програми з усіх навчальних предметів для підготовчого та І - IV класів на засадах індивідуального та диференційованого підходу до визначення змісту навчання, вимог і рівнів засвоєння знань, фізичного розвитку, стану здоров'я емоційного стану особистості. У навчальних програмах визначено загальний для всіх учнів обсяг знань, умінь і навичок. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.211 + Ч435.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|