Марчук Т. Ф. Уроки читання у 1 класі шкіл інтенсивної педагогічної корекції за новою програмою / Т. Ф. Марчук // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 9-13. - укp.
Визначено завдання уроків читання в навчанні молодших школярів з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Висвітлено смисловий та технічний аспекти читання. Вказано на різновиди способу читання. Обгрунтовано зміст та розкрито ключові поняття декількох тем програми для учнів з ЗПР для І класу. Наголошено на особливостях формування навчальних досягнень у учнів та особливостях здійснення з ними інтенсивної педагогічної корекції. Надано методичні рекомендації педагогам щодо вирішення важливих завдань уроків читання: виявлення в учнів розуміння змісту тексту, розвиток емоційної сфери дітей, формування у дітей уяви тощо. Розглянуто компонент навички читання - виразність читання та способи роботи над ним.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"