Коштур Я. Вплив корекційних занять з плавання на психофізичний розвиток розумово відсталих підлітків / Я. Коштур // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - укp.Визначено виражені порушення моторики, властиві учням допоміжної школи. Розкрито досвід впровадження у практику спеціальної загальноосвітньої школи м. Суми методики корекційних занять з плавання для розумово відсталих дітей. Наведено психолого-педагогічні принципи, на яких базується методика. Розглянуто роботу на заняттях, яку спрямовано на розвиток психічних функцій і пізнавальної діяльності, корекцію психомоторної сфери, виховання навичок самообслуговування, етико-естетичне виховання. Висвітлено наочні, словесні та практичні методи проведення занять. Проаналізовано загальнорозвивальні, спеціальні та імітаційні вправи на суходолі; особливості виконання комплексу вправ у воді; вправи для звикання до води; вивчення техніки плавання. Акцентовано увагу на: місці у корекційній роботі ігор та розваг у воді, стрибків у воду, ролі умовних жестів і сигналів, за допомогою яких викладач керує учнями, ролі музичного супроводу тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|