Таранченко О. М. Можливості оптимізації навчання дітей зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчального закладу / О. М. Таранченко // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Виокремлено негативні та позитивні аспекти інклюзивної системи навчання. Підкреслено важливість організаційно-правового забезпечення навчання дітей зі зниженим слухом, що дасть змогу узаконити статус учня з порушеннями слуху та подолати стихійний характер інтегрованого навчання. Розглянуто особливості навчання школярів з порушеннями слуху в інклюзивних умовах. Виявлено чинники, що впливають на оптимізацію навчального процесу в умовах інклюзивного навчального закладу. Акцентовано увагу на важливість міжінституційної взаємодії різних установ, фахівців, батьків, дітей тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.4(4УКР)712.3 + Х819(4УКР)153
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|