Парасоцький О. Морфологічні помилки у письмі молодших школярів з порушеннями мовлення / О. Парасоцький // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 28-30. - укp.
Проведено експериментальне дослідження у молодших класах загальноосвітніх шкіл з українською мовою навчання м. Павлоград Дніпропетровської області щодо особливостей розвитку складових орфографічної навички у дітей з нерізко вираженим недорозвитком мовлення. Розглянуто результати кількісного аналізу першого етапу констатуючого експерименту (дослідження писемного мовлення) та методику дослідження. Проаналізовано типи помилок, зведених у групи: орфографічні (морфологічні та традиційні написання); фонемо-графічні; порушення традиційного принципу правопису; русизми. У вигляді таблиці подано цифрові показники поширення морфологічних помилок.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"