Скрипник Т. Психічний розвиток дошкільників з аутизмом: умови і засоби / Т. Скрипник // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Визначено умови та засоби підвищення психічного розвитку дітей з аутизмом. Розкрито системну діагностику стану розвитку дитини, яка включає: визначення мети та головного завдання поглибленої діагностики; встановлення психолого-педагогічного діагнозу; оцінку цілісної картини розвитку дитини. Опрацьовано багатовимірну методику, побудовану на теорії психічних процесів Л. Веккера та теорії координаційних рівнів М. Бернштейна. Розкрито можливості методики. Подано варіативні характеристики середовища: просторово-часові відносини; емоційні взаємини дитини з дорослими та іншими дітьми (три типи відносин); смислові відносини (складові - сенсорна, наочно-функціональна тощо). В залежності від завдань, які мають розв'язуватися, охарактеризовано стресогенний, комфортний та розвивальний тип середовища. Акцентовано увагу на принципах моделювання розвивального середовища. Виділено: ритмічну організацію подій на заняттях; основні засоби активації дитини; емоційну участь педагога у тому, що відбувається; сприяння розвиткові суб'єктної регуляції дитини з аутичним спектром розладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.29 + Р733.64
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|