Матвєєва С. Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання / С. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 17-20. - укp.Визначено чотири напрями психологічного супроводу щодо забезпечення оптимальних умов розвитку та навчання учнів з психофізичними вадами у масовій школі. Подано зміст та методику здійснення напряму "психокорекційна допомога дитині". Розкрито її складові: групова психокорекція, індивідуальна психокорекція, узгодження психологічного впливу з навчально-виховною роботою з метою перенесення результатів психокорекції у діяльність та поведінку дитини. Виокремлено періоди психологічного супроводу: інтенсивної корекції, закріплення і поглиблення досягнутих результатів, підтримка поступального психічного розвитку дитини та профілактика можливих ускладнень. Розглянуто три спільні напрями психокорекції для дітей з різними типами дизонтогенезу в умовах інтегрованого навчання. Викладено умови успішності корекційної роботи. Акцентовано увагу на забезпеченні поетапності поступального психокореційного впливу. Запропоновано методи психокорекційної роботи: вправи розвивального характеру, сюжетно-рольові ігри, арттерапія, психогімнастика. Окреслено форми співпраці педагогів з сім'ями дітей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2 + Ю984.92 с + Ч430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|