РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416458<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сак Т. 
Психологічний супровід учнів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі (діагностичний напрям) / Т. Сак // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито труднощі, які перешкоджають дитині із затримкою психічного розвитку (ЗПР) інтегруватися у масовому класі: пов'язані зі зниженим інтенсивним розвитком, педагогічною занедбаністю, з несформованістю у дитини із ЗПР мотивації до навчання, пов'язані з недостатньою саморегуляцією. Запропоновано схему дослідження інтелектуальної та мотиваційної сфер саморегуляції та особистості дитини з ЗПР, яка включає п'ять блоків, зокрема: історію розвитку дитини (анкетні дані, загальні відомості про умови розвитку до і після народження; розвиток до трьох років; розвиток у дошкільному віці та у молодшому шкільному віці); дослідження пізнавальної діяльності; дослідження саморегуляції; дослідження ставлення батьків до дитини. Окреслено напрями корекції психічного розвитку дитини, серед яких, консультативна та просвітницька робота з вчителями, які працюють в інтегрованому класі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.1 + Ю948.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського