Сак Т. Психологічний супровід учнів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі (діагностичний напрям) / Т. Сак // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито труднощі, які перешкоджають дитині із затримкою психічного розвитку (ЗПР) інтегруватися у масовому класі: пов'язані зі зниженим інтенсивним розвитком, педагогічною занедбаністю, з несформованістю у дитини із ЗПР мотивації до навчання, пов'язані з недостатньою саморегуляцією. Запропоновано схему дослідження інтелектуальної та мотиваційної сфер саморегуляції та особистості дитини з ЗПР, яка включає п'ять блоків, зокрема: історію розвитку дитини (анкетні дані, загальні відомості про умови розвитку до і після народження; розвиток до трьох років; розвиток у дошкільному віці та у молодшому шкільному віці); дослідження пізнавальної діяльності; дослідження саморегуляції; дослідження ставлення батьків до дитини. Окреслено напрями корекції психічного розвитку дитини, серед яких, консультативна та просвітницька робота з вчителями, які працюють в інтегрованому класі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.1 + Ю948.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|