Вороненко Т. Розвиток мовлення учнів зі зниженим слухом на уроках хімії / Т. Вороненко // Дефектологія. - 2009. - № 1. - С. 44-46. - укp.
Акцентовано увагу на потенціалі, якій мають уроки хімії для розвитку словесного мовлення у природній спосіб. Педагогом-практиком надано практичні рекомендації щодо корекційної спрямованості навчання хімії дітей зі зниженим слухом. Запропоновано опорний конспект-схему з теми "Кисень".
Шифр НБУВ: Ж15708Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"