Білорус Л. Використання елементів розвивального навчання на уроках математики в молодших класах для дітей із ЗПР / Л. Білорус // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 30-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано дидактичну основу та розроблено пропозиції щодо використання елементів програми "Школа - 2000" для математичного розвитку дошкільників і молодших школярів з порушеннями розвитку, за якою заняття по суті є системою дидактичних ігор, у процесі яких діти досліджують проблемні ситуації, виявляють істотні ознаки і зв'язки, роблять висновки, відбувається особистісно орієнтована взаємодія дорослого з дитиною і дітей між собою. Висвітлено дидактичні принципи даної програми (психологічної комфортності, суб'єкт-суб'єктної діяльності учня та вчителя, цілісного уявлення про світ, варіативності, творчості, безперевності). Зазначено, що практичного застосування елементи програми набули в київській спеціальній ЗОШ "Надія", і більшість дітей із порушеннями розвитку уже наприкінці навчання у другому класі завдяки поступовому та послідовному залученню до навчального процесу показали значний інтелектуальний прогрес. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221 + В1 р1-35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|