РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416482<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данілавічютє Е. 
Методика викладання теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ / Е. Данілавічютє // Дефектологія. - 2011. - № 3. - С. 2-5. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено сучасні підходи до викладання правопису. Зазначено, що традиційно український правопис складається з трьох підсистем: графіки, орфографії та пунктуації. Проаналізовано основні засоби роботи учня з підручником та особливості цієї роботи за умов тяжких мовленнєвих порушень. Наголошено, що існує високий ступінь ризику недосконалості таких засобів. Визначено систему завдань з вивчення теми "Правопис". Рекомендовано структуру навчального завдання, що складається з головної та другорядної вправи, та роботу з опанування орфограм, за якою відбувається поступова подача матеріалу в межах кожної підтеми. Акцентовано увагу на надзвичайній важливості пропедевтичного етапу роботи з вивчення орфографії, оскільки саме він складає орієнтовну основу для успішного засвоєння нових знань. Розкрито основні напрями та етапи методики формування орфографічних знань у контексті вивчення теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Зроблено висновок, що опанування правил орфографії має відбуватися за схемою: створення орієнтовної основи для успішного засвоєння нових знань - виконання дій за поданим алгоритмом - самостійне використання орфограм.

Освещены современные подходы к преподаванию правописания. Отмечено, что традиционно украинское правописание состоит из трех подсистем: графики, орфографии и пунктуации. Проанализированы основные способы работы ученика с учеником и особенности этой работы при тяжелых нарушениях речи. Указано, что существует высокая степень риска несовершенства таких способов. Определена система заданий по изучению темы "Правописание". Рекомендована структура учебного задания, которое состоит из главного и второстепенного упражнения, и работу по овладению орфограммами, при которой происходит постепенная подача материала в рамках каждой подтемы. Акцентировано внимание на чрезвычайной важности пропедевтического этапа работы по изучению орфографии, поскольку именно он создает ориентировочную основу для успешного усвоения новых знаний. Раскрыты основные направления и этапы методики формирования орфографических знаний в контексте изучения темы "Правописание" в младших классах общеобразовательной школы для детей с тяжелыми нарушениями речи. Сделан вывод, что овладение правилами орфографии должно происходить по схеме: создание ориентировочной основы для успешного усвоения новых знаний - выполнение действий согласно поданному алгоритму - самостоятельное использование орфограмм.

Highlights modern approaches to teaching spelling. It is noted that traditional Ukrainian orthography consists of three subsystems: graphics, spelling and punctuation. Analyzed the main ways of working with a student and disciple of the features of this work in a serious speech. Indicated that there is a high risk of imperfections such methods. Defined system tasks to study the topic "Spelling." Recommended structure of the learning task, which consists of primary and secondary exercises and work on mastering orthography in which there is a gradual flow of material within each sub-theme. Accentuated the importance of emergency propaedeutic phase of work on studying spelling, since he creates an indicative basis for the successful assimilation of knowledge new. Revealed the main directions and stages of the technique of formation of orthographic knowledge in the context of studying the topic, "Spelling" in junior secondary school for children with severe speech disorders. It is concluded that the mastery of spelling rules occur in the valley of the scheme: the creation of an indicative framework for the successful assimilation of knowledge new - perform an action filed under the algorithm - use a separate orthography.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-917.38 + Ч437.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського