РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416486<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колупаєва А. 
Навчання дітей з порушеннями зору в масових загальноосвітніх закладах / А. Колупаєва // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 13-17. - укp.

Розглянуто особливості та вимоги до навчання дітей з порушеннями зору в масових навчальних закладах: дотримання санітарно-гігієнічних умов, використання озвучених підручників, спеціальних дидактичних посібників, розрахованих на дотикове або на зорово-дотичне сприймання, спеціальних адаптивних оптичних та неоптичних пристроїв, проведення тифлопедагогічних методичних консультацій для учителів, учнів і батьків у спеціальних школах. Виокремлено методичні прийоми, застосування яких сприятиме забезпеченню навчальних потреб таких учнів в інклюзивних умовах. Обгрунтовано значення організаційних і психологічних факторів для їхньої адаптації в новому середовищі. На основі індивідуальних спостережень за виконанням завдань учнями з порушенням зору рекомендовано визначати їх робоче навантаження, відслідковувати темп і якість їх роботи в порівнянні з аналогічними показниками дітей, котрі не мають проблем із зором.

Рассмотрены особенности и требования к обучению детей с нарушениями зрения в массовых учебных заведениях, а именно: соблюдение санитарно-гигиенических условий, использование озвученных учебников, специальных дидактических пособий, рассчитанных на осязательное или зрительно-касательное восприятие, специальных адаптивных оптических и неоптические устройств, проведение тифлопедагогических методических консультаций для учителей, учащихся и родителей в специальных школах. Выделены методические приемы, применение которых будет способствовать обеспечению учебных потребностей таких учеников в инклюзивных условиях. Обосновано значение организационных и психологических факторов для их адаптации в новой среде. На основе индивидуальных наблюдений за выполнением заданий учащимися с нарушением зрения рекомендуется определять их рабочую нагрузку, отслеживать темп и качество их работы в сравнении с аналогичными показателями детей, не имеющих проблем со зрением.

The peculiarities of development, teaching and upbringing of children with visual impairments in regular establishments are represented in the article. The teaching techniques towards educational environment adaptation and modification; methodical means, providing educational needs of abovementioned students in inclusive conditions are described, as well.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.05

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського