Полякова М. Організація індивідуального навчання у спеціальній загальноосвітній школі "Надія" / М. Полякова // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 27-29. - укp.Висвітлено досвід та об|рунтовано діяльність спеціальної загальноосвітньої школи "Надія", м. Київ (основний контингент якої складають діти з ДЦП), де навчання проводиться за трьома програмами (загальноосвітньою, інтенсивної педагогічної корекції та допоміжною). Наведено результати експериментальної малої групи дітей з ДЦП за системою керованого навчання "Крок за кроком", яка грунтується на сучасних знаннях з галузей нейрофізіології, нейропсихології педагогіки, а також на міждисциплінарній роботі членів терапевтичного колективу, і пропонує довготривалу програму корекції порушених функцій з урахуванням сфер розвитку дитини у перспективі. Зазначено, що в процесі роботи з цією системою у дітей дуже швидко з'являється мотивація - ключовий елемент у процесі навчання. Наведено схему досягнення довгострокової мети за програмою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР) + Ч439.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|