Ферт О. Організація середовища в класній кімнаті та ефективної роботи під час навчання дітей з ГРДУ / О. Ферт // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 33-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто проблеми, які виникають під час навчання дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги (ГРДУ), які потребують чітко структурованого середовища. Наведено пропозиції щодо організації фізичного простору, зменшення сторонніх подразників у класній кімнаті, вибору місця, де посадити таку дитину, вибору її сусіда, вибору класних правил, потужного засобу корекції поведінки учня. Подано загальні рекомендації з організації ефективної роботи в класі для учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|