Асадулова О. Особливості змісту навчальної програми "Ритміка" в школі інтенсивної педагогічної корекції / О. Асадулова // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розкрито актуальність удосконаленої 5-річної навчальної програми "Ритміка" (для початкової школи інтенсивної педагогічної корекції), спрямованої на розвиток у дітей з порушеннями розвитку відчуття ритму, музичного слуху, пам'яті, мислення, уваги, позитивних якостей особистості, а також на корекцію пізнавальної діяльності, на орієнтування у навколишньому середовищі. Зміст навчального матеріалу переходить з класу в клас, поступово ускладнюючись, і поділяється на розділи: теоретичні знання, ритміко-гімнастичні вправи, ритмічні вправи з дитячими інструментами, імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику; народні танці й сучасні танцювальні рухи. Зазначено, що корекційно-розвивальна робота полягає в розвитку почуття відповідальності, довільної та мимовільної уваги, фонематичного слуху, у корекції основних рухів, розвитку координаційних здібностей, вихованні вихованості та зосередженості, укріпленні м'язів рук і ніг тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|