РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416493<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Асадулова О. 
Особливості змісту навчальної програми "Ритміка" в школі інтенсивної педагогічної корекції / О. Асадулова // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 18-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито актуальність удосконаленої 5-річної навчальної програми "Ритміка" (для початкової школи інтенсивної педагогічної корекції), спрямованої на розвиток у дітей з порушеннями розвитку відчуття ритму, музичного слуху, пам'яті, мислення, уваги, позитивних якостей особистості, а також на корекцію пізнавальної діяльності, на орієнтування у навколишньому середовищі. Зміст навчального матеріалу переходить з класу в клас, поступово ускладнюючись, і поділяється на розділи: теоретичні знання, ритміко-гімнастичні вправи, ритмічні вправи з дитячими інструментами, імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику; народні танці й сучасні танцювальні рухи. Зазначено, що корекційно-розвивальна робота полягає в розвитку почуття відповідальності, довільної та мимовільної уваги, фонематичного слуху, у корекції основних рухів, розвитку координаційних здібностей, вихованні вихованості та зосередженості, укріпленні м'язів рук і ніг тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського