Депплер Д. Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах / Д. Депплер, Т. Лорман, У. Шарма // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.Розглянуто особливе значення та цінності моделі фахової допомоги в наданні підтримки інклюзивній практиці в середніх школах Австралії. Розкрито тему інклюзії, яка є домінуючою в галузі спеціальної освіти в усьому світі та є моделлю фахової допомоги учням з порушенням здоров'я та різними здібностями, яких зараховують у звичайні класи. Акцентовано увагу на співпраці, яка має охоплювати учителів, батьків, учнів з обмеженими можливостями й інших членів шкільної спільноти, яка повинна сприяти покращанню інклюзивної практики у середніх школах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|