Тарасун В. Способи уніфікації процесу підготовки дітей до навчання: сутність, значення, напрями реалізації / В. Тарасун // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 21-25. - укp.З метою уніфікації процесу навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (ОПФР) проаналізовано результати нейропсихологічних і нейробіологічних досліджень, розкрито значення найбільших підкіркових структур (ретикуляторної формації і лімбічної системи). Узагальнено і розкрито зміст нейропсихологічного та нейробіологічного напрямів корекційно-розвивального забезпечення розвитку та навчання дітей. Підсумовано, що наступні складові процесу реалізації змісту корекційно-розвивального навчання дітей як з ОПФР, так і типовим розвитком полягають у розвитку ретикуляторно-лімбічної формації; у формуванні категорій часу, простору, якості і кількості як основи для переробки та систематизації явищ світу; формуванні послідовно-цілісної обробки інформації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|