РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416502<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марчук Т. 
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи з учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції на уроках читання / Т. Марчук // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку процесу читання в учнів початкової школи інтенсивної педагогічної корекції, обгрунтовано необхідність розвитку таких форм мовленнєвої діяльності: звуковий аналіз, звуковимова, читання, письмо. Охарактеризовано труднощі у виробленні навичок читання, зумовлених особливостями розвитку пізнавальної діяльності дітей. Проаналізовано змістовий компонент підручників "Читанка" для I - III класів, відмічено особливості читання дітей із ЗПР, рекомендовано поєднувати корекційно-розвивальну роботу з глибоким і всебічним аналізом тексту з удосконаленням чуттєвого досвіду дитини: виявляти смислові зв'язки між фактами і подіями, виділяти основну думку всього оповідання та його закінчених частин, встановлювати зв'язки між окремими висловами, реченнями, частинами тексту. Доведено необхідність додаткової корекційної роботи з дітьми для активізації їх мисленнєвої та мовної діяльності.

Рассмотрены особенности развития процесса чтения в учащихся начальной школы интенсивной педагогической коррекции, обоснована необходимость развития таких форм речевой деятельности: звуковой анализ, звукопроизношение, чтение, письмо. Охарактеризованы трудности в выработке навыков чтения, обусловленные спецификой развития познавательной деятельности детей. Проанализирован содержательный компонент учебников для I - III классов. Отмечены особенности чтения детей с ЗПР, рекомендовано сочетать коррекционно-развивающую работу с глубоким и всесторонним анализом текста с совершенствованием чувственного опыта ребенка: выявление смысловых связей между фактами и событиями, выделение основной идеи всего рассказа и его законченных частей, установление связи между отдельными высказываниями, предложениями, частями текста. Итак, доказана необходимость дополнительной коррекционной работы с детьми для активизации их мыслительной и речевой деятельности.

The article revealed some peculiarities of the process of reading in primary school students to the teaching and orientation correction correction-development exercises to improve it. Significant role in the mental-speech development of children newlyassigned textbook reading for grades I - III.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.3 + Ш141.14-917.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського