РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416505<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жук В. 
Технології навчання словесного мовлення дітей з порушеннями слуху / В. Жук // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність, продуктивність та перспективність використання різних технологій навчання словесного мовлення (СМ) дітей з порушеннями слуху, які застосовувались в минулому і в сучасній практиці навчання, ефективність яких підтверджується результатами, соціалізацією учнів та інтеграцією їх в суспільство. Визначено особливості підходів у навчанні СМ, які носять концептуальний характер. Виокремлено та систематизовано методи навчання СМ за формою мовлення, каналом сенсорного сприймання СМ, мінімальною мовною одиницею, що береться за основу, способом сприймання мовленнєвих одиниць, принципом добору мовленнєвого матеріалу, залученням "обхідних шляхів" для опанування мовлення, використанням додаткових засобів комунікації, способами взаємодії засобів комунікації у навчальному процесі. Резюмовано, що можливість вибору батьками методів навчання та державна підтримка різних наукових теорій - це ознаки прогресивних сучасних освітніх систем.

Обоснована целесообразность, производительность и перспективность использования различных технологий обучения словесной речи (СР) детей с нарушениями слуха, которые применялись в прошлом и в современной практике обучения, и эффективность которых подтверждается результативностью обучения, социализацией учащихся и интеграцией их в общество. Определены особенности подходов в обучении СР, которые носят концептуальный характер. Выделены и систематизированы методы обучения СР, а именно: формой речи, каналом сенсорного восприятия СР, минимальной языковой единицей, которая берется за основу, способом восприятия речевых единиц, принципом отбора речевого материала, привлечением "обходных путей" для овладения речи, использованием дополнительных средств коммуникации, способами взаимодействия средств коммуникации в учебном процессе. Резюмировано, что возможность выбора родителями методов обучения и государственная поддержка различных научных теорий - это признаки прогрессивных современных образовательных систем.

The article is devoted to a problem of verbal speech training of children with hearing disorders. Different system s of training from the point of view of communication media application in educational process was analyzed. Signs of approaches in training which have method forming character were defined. Methods of verbal speech training were systematized by some method forming signs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського