РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416517<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Данєляк Р. 
Рання підтримка розвитку дітей: практичний погляд / Р. Данєляк // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 22-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано практичний огляд занять ранньої підтримки розвитку, спрямованих на всебічний розвиток і спеціальну підтримку глухих та дітей з порушеннями слуху від двох років. Визначено мету занять з ранньої підтримки, що полягає у стимулюванні природного психічного, інтелектуального та соціального розвитку дитини з особливим зверненням уваги на розвиток правильного мовлення. Розглянуто та проаналізовано особливості різних видів розвивальних занять. Зауважено, що індивідуальні заняття із сурдопедагогом мають відвідувати всі діти, незалежно від ступеня втрати слуху, інтелектуальних та емоційних схильностей.

Представлен практический обзор занятий ранней поддержки развития, направленных на всестороннее развитие и специальную поддержку глухих и слабослышащих детей с нарушениями слуха от двух лет. Определена цель занятий по ранней поддержке, которая заключается в стимулировании естественного психического, интеллектуального и социального развития ребенка с особым акцентированием внимания на развитие правильной речи. Рассмотрены и проанализированы особенности различных видов развивающих занятий. Отмечено, что индивидуальные занятия с сурдопедагогом должны посещать все дети, независимо от степени потери слуха, интеллектуальных и эмоциональных наклонностей.

Shows an overview of the practical lessons of early development support for comprehensive development and special support for deaf children with hearing the two years. Identify the purpose of training early support, which is to stimulate the natural mental, intellectual and social development, with particular emphasis on the development of correct speech. Reviewed and analyzed the features of different types of developing knowledge. Noted that the individual sessions with surdopedagogs must attend all children, regardless of the degree of hearing loss, mental, and emotional tendencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.91 + Ч435.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського