РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416521<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузнецова М. С. 
Організація роботи з корекції уяви дітей із порушенням інтелектуального розвитку на уроках географії / М. С. Кузнецова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 39-43. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано авторську методику з розвитку та корекції уяви учнів старших класів допоміжної школи на матеріалі уроків географії. Окреслено етапи навчального експерименту, метою якого стало визначення психолого-педагогічних умов підвищення ефективності розвитку та корекції уяви учнів з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках географії. Підкреслено, що без цілеспрямовано організованого навчання розвиток уяви розумово відсталих учнів на уроках географії повноцінно не здійснюється. На підставі даних контрольного експерименту підтверджено ефективність запропонованої системи роботи.

Представлена авторская методика развития и коррекции воображения учеников старших классов вспомогательной школы на материале уроков географии. Очерчены этапы учебного эксперимента, целью которого стало определение психолого-педагогических условий повышения эффективности развития и коррекции воображения учеников с нарушением интеллектуального развития на уроках географии. Подчеркнуто, что без целенаправленно организованного обучения развитие воображения умственно отсталых учеников на уроках географии полноценно не осуществляется. На основании данных контрольного эксперимента подтверждена эффективность предложенной системы работы.

Shows the author's method of correction, and the imagination of senior pupils at a special school for the lesson of geography. Outlines the steps the school experiment aimed at determining the psychological and pedagogical conditions of development effectiveness and correcting imagination of students with impaired intellectual development in geography lessons. Emphasized that without intentionally organized learning development of imagination mentally retarded pupils in geography lessons have not fully implemented. Based on the data of the control experiment confirmed the effectiveness of the proposed system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.643

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського