РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416542<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рібцун Ю. 
Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу / Ю. Рібцун // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На думку автора, доцільним є використання в логопедичній групі ігор-занять з формування мовленнєвої компетентності з урахуванням психолінгвістичного та діяльнісного підходів. Розглянуто етапи реалізації авторського програмно-методичного комплексу "Корекційно-розвивальна і навчально-виховна робота з дітьми із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення" (ФФНМ) в середній логопедичній групі для дітей із ФФНМ. Проаналізовано специфіку організації та проведення ігор-занять у спеціальному ДНЗ компенсувального типу для дітей із порушеннями мовлення. Наведено види ігор-занять, які проводять учитель-логопед, вихователь, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник та практичний психолог з урахуванням вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі".

По мнению автора, целесообразным является использование в логопедической группе игр-занятий по формированию речевой компетентности с учетом психолингвистического и деятельностного подходов. Рассмотрены этапы реализации авторского программно-методического комплекса "Коррекционно-развивающая и учебно-воспитательная работа с детьми с фонетико-фонематическим недоразвитием речи" (ФФНМ) в средней логопедической группе для детей с ФФНМ. Проанализирована специфика организации и проведения игр-занятий в специальном ДОУ компенсирующего типа для детей с нарушениями речи. Приведены виды игр-занятий, которые проводят учитель-логопед, воспитатель, инструктор по физическому воспитанию, музыкальный руководитель и практический психолог с учетом требований базовой программы развития ребенка дошкольного возраста "Я в Мире".

The article from the position and activity of psycholinguistic approaches with requirements of the biotherapy of a special preschool the compensatory type.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського