РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416553<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зайченко Г. Д. 
Діагностичний етап роботи вчителя-логопеда в таборі інтенсивної корекції для сімей, що виховують дітей із порушенням аутичного спектра / Г. Д. Зайченко // Дефектологія. - 2012. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему залучення дітей-аутистів у суспільство в таборах інтенсивної корекції для сімей. Охарактеризовано основні вимоги до вчителів-логопедів. Велику увагу приділено дослідженню імпресивного мовлення, яке є базою та передумовою виникнення усвідомлюваного активного мовлення. Встановлено чотири етапи спілкування дітей-аутистів: етап потреб, етап прохань, етап раннього спілкування, етап партнерської взаємодії. Відзначено характеристики спілкування, які дають можливість виявити основні комунікативно-мовленнєві труднощі дитини, визначити разом із родиною першочергові завдання корекційної роботи.

Рассмотрена проблема привлечения детей-аутистов в общество в лагерях интенсивной коррекции для семей. Охарактеризованы основные требования к учителлям-логопедам. Большое внимание уделялось исследованию импрессивной речи, которая является базой и предпосылкой возникновения осознаваемого активной речи. Установлено четыре этапа общения у детей-аутистов: этап потребностей, этап просьб, этап раннего общения, этап партнерского взаимодействия. Отмечены характеристики общения, которые дают возможность выявить основные коммуникативно-речевые трудности ребенка, наметить вместе с семьей первоочередные задачи коррекционной работы.

The problem of raising autistic children into society in an intensive correction camps for families. Describes the main requirements to teachers-speech therapists. Much attention was paid to the study of impressive speech, which is the basis and prerequisite of the conscious active speech. There are 4 stages of communication in children with autism: a stage needs, requests stage, the stage of early communication, phase partnering. Marked characteristics of communication that allow to identify key communicative speech difficulties a child with his family to plan priorities of correctional work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ч437.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського