РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416564<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коваль Л. 
Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій / Л. Коваль // Дефектологія. - 2010. - № 1. - С. 18-24. - укp.

Розглянуто одне з провідних завдань дошкільної освіти - опанування дитиною з особливими потребами основ грамоти, яке має відбуватися вже на ранніх етапах навчання з урахуванням провідних видів діяльності, притаманних дітям відповідного віку, а саме через гру, образотворче мистецтво тощо. Відзначено, що заняття мають поєднувати декілька провідних завдань: навчальні, виховні, корекційно-розвивальні. Вміщено інтегрований зміст навчально-корекційного курсу засвоєння основ грамоти та вимоги до навчальних досягнень учнів дошкільного віку з психофізичними особливостями, із порушеннями мовлення, опорно-рухової системи першого року навчання як за умов спеціального закладу, так і в закладах, де впроваджується інклюзивна форма навчально-виховного процесу із залученням нових інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського