Коваль Л. Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій / Л. Коваль // Дефектологія. - 2010. - № 1. - С. 18-24. - укp.Розглянуто одне з провідних завдань дошкільної освіти - опанування дитиною з особливими потребами основ грамоти, яке має відбуватися вже на ранніх етапах навчання з урахуванням провідних видів діяльності, притаманних дітям відповідного віку, а саме через гру, образотворче мистецтво тощо. Відзначено, що заняття мають поєднувати декілька провідних завдань: навчальні, виховні, корекційно-розвивальні. Вміщено інтегрований зміст навчально-корекційного курсу засвоєння основ грамоти та вимоги до навчальних досягнень учнів дошкільного віку з психофізичними особливостями, із порушеннями мовлення, опорно-рухової системи першого року навчання як за умов спеціального закладу, так і в закладах, де впроваджується інклюзивна форма навчально-виховного процесу із залученням нових інформаційних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|