РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416566<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сак Т. 
Контроль та оцінювання соціальної компетентності учнів з особливостями психофізичного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак // Дефектологія. - 2010. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості контролю та оцінювання складових соціальної компетентності учня з особливостями психофізичного розвитку, зокрема, поведінки, самооцінювання. Наведено психофізичні механізми реалізації цього процесу в інклюзивному класі. Визначено ключові компетентності, встановлені педагогічною спільнотою України, чільне місце серед яких посідає соціальна компетентність, що охоплює різні вміння. Висвітлено формування самооцінки, яка є довгостроковою метою у розвитку соціальної компетентності людини. Виокремлено завдання, в яких конкретизується ця мета, серед яких - вчити порівнювати власні дії та вчинки з діями і вчинками інших людей, визначати критерії оцінювання власних дій і вчинків людей, вчити оцінювати власні дії та вчинки. Зроблено висновок, що у процесі формування соціальної компетентності учня з особливостями психофізичного розвитку, головними є корекція поведінки та налагодження суспільних і неформальних емоційно особистісних стосунків з однолітками.

Рассмотрены особенности контроля и оценки составляющих социальной компетентности ученика с особенностями психофизического развития, в частности, поведения, самооценки. Представлены психофизические механизмы реализации этого процесса в инклюзивном классе. Определены ключевые компетентности, установленные педагогической общественностью Украины, главное место среди которых занимает социальная компетентность, охватывающая различные умения. Освещено формирование самооценки, которая является долгосрочной целью в развитии социальной компетентности человека. Выделены задачи, в которых конкретизируется эта цель, среди которых - учить сравнивать собственные действия и поступки с действиями и поступками других людей, определять критерии оценки собственных действий и поступков людей, учить оценивать собственные действия и поступки. Сделан вывод о формировании социальной компетентности ученика с особенностями психофизического развития, где главное место занимает коррекция поведения, налаживание общественных и неформальных эмоционально личностных отношений со сверстниками.

The features of the monitoring and evaluation components of the social competence of students with special needs, in particular behaviors, self-esteem. Presented psychophysical mechanisms for implementing this process in the inclusive classroom. Identified key competencies which have been established educational community in Ukraine, the main place of which is the social competence, which encompasses a variety of skills. Highlight the formation of self-esteem, which is a long-term goal in the development of social competence man. Highlighted problems in which concretized this goal, including learning to compare their own actions and actions with the actions and deeds of others, to define criteria for evaluating their own actions and behavior of people, learn to evaluate their own actions and deeds. Concluded that the formation of social competence, a pupil with special needs, which is dominated by behavioral modification, establishment of community and informal emotional personal relationships withpeers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського